everythime, everyday

sk00L ..

har kollat på en helknasig film på svenskan, den var skum, minst sagt! dessutom innehöll den delar av saker som jag är allt utom troende på. Har nyss varit i matsalen och käkat lasange, en av de få maträtterna Sodexo kan lyckas få att smaka gott i munnen, duktigt av er! Sitter och kikar runt på youtube nu, nolifer. Vi har egentligen slutat för dagen, matten utgick nämligen idag. Dock sitter jag kvar med ett gäng andra för jag måste plugga mediekunskap. MVG-uppgiften ska vara inlämnad på tisdag och jag har inte ens läst igenom instruktionerna. Mitt mål är att bli klar med det idag, sen gå hem. För hemma blir ingenting gjort, där hamnar jag bara framför någon film. Kom på nu att jag även ska till kuratorn kl. 13.

Alla persienner är neddragna i klassrummet, så jag ser inte ut. Men det regnar sa någon nyss, fan, jag orkar inte..  har ingen jacka med mig så jag kommer bli lite småblöt om jag går ut nu.

Nåväl, jag är glad ändå =)


Kommentarer
Skrivet av: Bella

Ny tävling hos mig!

Superlätt att vara med!!

http://thespaceinbetween.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-blushrouge-fran-milani.html

2008-05-14 @ 12:26:41

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback