Första maj

Idag är dagen då man ska ut och demonstrera, inte för att jag är så insatt i det, men man har väl hört. Känns inte som att jag skulle vara sådär jätte pigg på att dra mig ut i ett demonstrationståg en dag som denna, en dag efter igår.
Någon som orkar och känner för det?

Gårdagskvällen var iallafall härlig!
Drog till Sara på dagen, sen på eftermiddagen började lite people halka in. Började dricka vid 16, sen gick det bara utför. Den grillade maten som jag så länge hade sett fram emot blev inte jätte lyckad för min egen del. Var inte hungrig just då helt enkelt. Det kan jag dock ångra idag, nu i efterhand.
Härligaste människorna var där, och jag hade en mycket bra kväll =) Vi drog senare även till Gävle och kollade läget.

Bilderna finns på http://www.jewnifer.bilddagboken.se

Idag är en slappdag, som en söndag fast det är torsdag.
Det är en sådan dag som är gjord för att glida runt i mjukisbyxor och med en tofs på huvudet helt ofixad och ligga framför teven med en cola i handen. Det måste få finnas sånna dagar också, jag får inte dåligt samvete för att jag "slösar bort" en hel dag genom att bara låta sekunderna passera utan mening. Senare blir det förmodligen umgås med Frida, checka en film och bara chilla.

Jag njuter av lite ledighet!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback