Good feelin'

Igår blev de mys i Bomhus, idag har jag varit på köpis med mor och brorsan och inhandlat lite grejer som behövdes. Är i behov av en ny bikini.. blir så attans irreterad när det inte finns i min storlek. Det trycker ned mig, eftersom det alltid alltid blir samma problem. Jag vill kunna välja vilken modell jag vill, och att de ska finnas i min storlek. Att varje gång ha samma problem påvisar att man inte ska se ut som jag, det är inte "normalt". Men eftersom jag vet att det finns fler tjejer med min storlek vet jag att jag inte är speciellt udda. Hittade iallafall en bh-modell tillslut. Det fanns två exemlpar med min storlek, TVÅ. Och då letade jag runt på alla affärer på Valbo Köpcentrum. Blir så trött..

Nu ska ja knäppa en cola och njuta av livet, för just nu är allting härligt och värd att njutas! Trots att det är söndag med gråa moln (helt otroligt). Ikväll är de nästan sista avsnitten av andra avenyn, som det verkar blir det umgås med Frida också : )

Dags för skola imorgon igen. Men jag ska till tandläkaren vid 10 och laga min trasiga hörn-tand. Colan sätter nämligen sina spår.. Så det blir lite sovmorgon, soft soft =)

BÄST!


Kommentarer
Skrivet av: ess

vilken tur du har då hjärtat

2008-05-18 @ 18:21:01

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback