Ingen bestämmer här

Igår umgicks jag för det mesta : )
Först med Frida, Yttis och Danne, vi drog till donken och käkade,
sedan till Yttis lägenhet som han precis har fått nyckeln till.
en stor fin etta har han lyckats få, härligt =)

Efter det var klockan 23 och de skjutsade mig och Frida hem hit.
Strax därpå kom Niclas och vi kollade film, under filmen drog Frida.  
Filmen var skapligt bra och Niclas stack inte förän vid halv 4 inatt.
Sen slocknade jag ganska så fort kan jag lova =)

Idag har det inte hunnit hänt så mycket, då jag vaknade nyss.
Har satt brorsan i arbete att laga mat åt oss så snart får jag mat i magen!
Det blir nog umgås en sväng med Johanna och Frida senare,
och ikväll vara med Jeeeens : )

PUSS / J

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback