Kortbyx-tid

Gårdagen var mycket trevlig och god, tillbringade 7 timmar hos Frida och firade henne i förväg, hon fyller nämligen år idag, Grattis på dig! Maten var underbar och jag mådde bra : )

Dagen har varit solig hela dagen, klarblå himmel och skaplig värme =)
Dock är det en ont-i-huvudet dag, man kan ju undra vad det är för fel..
så fucking ont i bakhuvudet så jag tror jag blir tokig! ursäkta språket...

Har varit på både stan och köpis, med Lollo och Sara vid min sida.
Köpte morsdagpresent och korv med bröd, härliga grejer det!

Nu ska jag kasta i mig lite mat sen kommer Yttis och hämtar : )
det bir chillkväll i Forsbacka, bada bubbelbad och lite sådant mys, blir även snegla på Charlotte Perelli när hon INTE vinner Eurovision Song Contest. Hela söthögen kommer vara där, jag gillar att umgås =)

Ha en bra kväll folket!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback