Live on the coce side of life!

Min kurator bad mig göra ett litet expriment.
Nämligen skriva upp hur mycket cola jag dricker under en vecka.
De som känner mig vet att jag oftast har en cola burk i handen, i magen eller i närheten. Är jag utan cola i många timmar drabbas jag av en tryckande huvudvärk mellan ögonen. Jag är beroende, det är inget jag hyschar med. Jag är inte stolt, men det är liksom jag. Coca cola är en stor del av mitt liv, och en dag utan cola är som en söndag med gråa moln. Det låter lite sjukt, men det förgyller min dag =) Jag började räkna igår, är nu uppe i 235 cl. 

Försöker dricka lite mindre än vanligt, känns säkrast så..
Det ska bli spännande att se hur många liter jag har fått i mig vid veckans slut.

image24
ojojoj, hur ska det sluta?

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback