Love freedom like I do

Dagen har som så många andra dagar varit helt soft.
Inte sådär överdrivet mycket att göra i skolan, ingenting faktiskt. Hade inte ens datorn med mig, vi fixade bara lite med intervjun och sedan drog jag vid 11 till stan. Mötte upp Sara, Frida och Malin, käkade gott på nian (som så många andra gånger). Sedan drog jag och Sara till fjärran och tränade ett par timmar. Ovanligt jobbigt på gymmet, sedan bubblade jag medan hon fejksolade. Satt och lekte med en röd leksaks-båt och låtsades att den var på riktigt, men det kom in så mycket vatten i den så den sänktes gång på gång. Så jag gav upp.

Efter Fjärran drog vi till Stan och mötte resten, gled mot Valbo och hade ett par trevliga timmar =) Fick korv med strips också (A) Mat är.. somsagt det bästa jag vet och om jag fick så skulle jag äta små portioner varannan timme, iofs blir det många måltider för mig under varje dag, så jag är nöjd  : )

Sitter i soffan nu, helt slut i kroppen.
Ska slå igång en film, vi snackade om Beck - Flickan i jordkällaren idag, så jag blev sugen att se den igen.
Eftersom en härlighet har trollat och hoppat bort molnen så har solen skinit över Gävle i stortsätt hela dagen, det tackar vi för!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback