Musik är löv

Så typiskt att solen sticka fram på kvällen..  DAGEN DÅ?!
Imorgon hoppas jag att Jens har trollat lite så solen skiner på mig =)
annars kan det bli svårt att komma upp,
måste försöka komma i tid imorgon.. dehär går ju inte längre!
Ska bara till skolan och spela in och redigera ett ljudklipp,
sen kan det bli gym med Sara sen fixa lite annat ; )

Jag är lite ledsen i ögat för att jag missade Gossip Girl igår..  Visserligen var det viktigare för mig att se Andra avenyn i sändningstid men det känns ändå surt!


Jag tror jag är i någonslags på tok för tidig 40års-kris.

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Kul, jag visste inte att du fanns här.. =)

2008-05-22 @ 11:34:03
Skrivet av: Jerra

Jag fixade fram solen ;D

2008-05-22 @ 17:45:26
URL: http://jerrones.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback