No one

Nationella provet i matematik gick helt okej. Det innehöll de få moment jag behärskar, så vi får hoppas att jag kan få ihop lite poäng till ett godkänt i alla fall, det bör jag väl fixa, eller?!
Drog direkt ned på stan, var bara i skolan en timme. Känns lite smått onödigt att släpa sig upp för en timmes work, men det var väl nödvändigt antar jag. Hann träffa Sara i några minuter på stan, sedan blev det Subway med Ida, Julia och Nicklas =)
Sitter ute, hemma nu. I vanliga fall skulle en Jennifer inte kunna åka hem såhär tidigt och bara vara (jag är alltid rastlös). Solen skiner inte ens, det är både dis och moln på himlen. Det är ändå skönt och jag passar på att fylla på med lite energi i form av syre. Ska läsa 40 sidor mediekunskap också, därav behövs det lite energi och tålamod (som verkar vara omöjligt att träna upp då mina gener vägrade ge mig när jag kom till världen). 


OCH DET PIRRAR INOM MIG.....!


Kommentarer
Skrivet av: mathilda

haha, eller hur. jag blir tokig :D

2008-05-07 @ 17:46:46
URL: http://mthla.blogg.se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback