Skin skin som den sol du är

Fått elev rapporten. Grön i allting!
Känns härligt att det lönar sig att vara här varje dag och lämna in allting i tid. Har även bara 1 % ogiltlig frånvaro (8 h) men 3 % giltig (16 h) : O men jag har sett till så jag har fått Grön frånvaro då jag egentligen inte alls bör ha det, och det är ju duktigt ; )

Sitter på engelskan nu, ska försöka skriva ned lite om det indiska kastsystemet. Redovisning nästa vecka, vi får väl se hur det går. Än så länge har jag bara fått ihop två meningar och det på svenska..
Efter lunch ska vi till Sveriges Radio och sen ska jag, Julia och Ida träffa Melinda tror jag, hoppas =) Nu vill jag ha mat! hungrig som en sån där bjööörn.

Guld är värt att kämpa för


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback