sko0L

Nyss var jag jättehungrig och lack, men efter en toast, en mazarin och en cola är jag på topp igen! =)
slutar om en timme typ, helt onödigt att jag ens är i skolan. Det enda vettiga jag gör är att sitta och lira bloons 3. Helt meningslöst. Det blir lunch med Sara på nian, jag tror jag satsar på kebab (A) Sedan ska vi dra till fjärran höjder och träna, träna och träna! Skönt ska det bli! Men jag har träningsvärk i magen.

Imorgon börjar vi förmodligen 10.30 då vi ska på studiebesök på Nöjesmix. Sovmorgon för en gång skull : ) Det är även fredag imorgon, vilket innebär helg och mys. Imorgon blir det umgås med brudarna och på lördag umgås med mannen! Soft helg väntar, härligt härligt.


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback