Snorunge!

Har inte sovit många timmar under den gångna natten..
försökte peta i mig lite felix-färdig-mat men det smakade inge vidare.
Har suttit ute ett tag men jag blir tokig för det gör så ont! Sen gick solen ändå i moln så jag släpade mig inåt. Sitter i soffan nu och tankar ner lite filmer. Sju skräckfilmer faktiskt, blev själv förvånad över mitt val av genre. Får inte igång någon av filmerna på den andra datorn, varken i mediaplayer eller VLC, så jag får lägga över dem på skoldatorn och hoppas de fungerar där. Tekniska prylar får mitt tålamod att sänkas ännu mer. Hatar när saker inte fungerar och när man inte förstår vad sjutton som är felet! Håll tummarna att det funkar nu...

PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback