Try

Dagen startade med att jag träffade Julia, Ida och Ping-pong vid tågstation. Sedan vandrade vi mot Nöjesmix-redaktionen (skulle intervjua redaktören i samband med ett skolprojekt). Plingade på vid porten och ingen vågade säga något, men Julia klämde fram ett namn i alla fall. Sedan fick vi komma in och jag tror jag lyckades snubbla över varenda liten tröskel och trapp på hela redaktionen. Väl framme vid intervju rummet fick vi först inte ordning på inspelningsutrustningen, sedan lät vi bandet rulla medan vi intervjuade. Nöjd över insatsen upptäckte vi senare att inget ljud hade fastnat, en fil fanns där, utan ljud.
Känns det bra? nej, inte sådär väldigt bra.
Men vi skrev upp det vi kom ihåg av hennes svar och drog sedan till skolan. Käkade bara där, sedan iväg mot Måsberget igen. Skulle ha idrott och coopers test (ta sig runt 3 km). Jag gick runt med en tid på 28 minuter, men var trots det ganska slut efteråt. Vi skulle även origentera lite, boooooooooring eftersom grundskolan har tröttat ut det.

Drog därefter till stan, mötte upp mina brudar och vi kilade iväg och stoppade i oss lite gott på George. Gled sedan mot Valbo och upp till mitt home.

Imorgon blire träna, skönt!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback