Sunny day

Nu har Nicklas fått sommarlov..
han ska sluta här på JB och börja på TPS i höst, tråkigt tycker jag : (  jääättejätte tråkigt faktiskt!  för han är en av dem bästa, det kommer bli såååå tomt.. : ( : ( : (

Sitter i skolan nu och gör ingenting alls.
Lika värdelöst som alltid, men lyssnar på Mattias, Robert och Nicklas konversation här bredvid. Helt bäng alla tre =) Lunch om en timme, sen är det naturkunskap. Om jag känner Baloo (läraren) rätt så kommer vi få sluta runt 2 eller något sånt. Han är grym, han är mycket grym : )

Ikväll ska jag hem till en härlighet och mysa hela kvällen och hela natten!
Imorgon händer det både trevliga och icke-trevliga saker..
urnedsättning och sedan fest på kvällen tror jag, blandad dag!

Ska ta tag i mitt liv nu, eller ne förresten =) ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback