Back in business

Tillbaka i verkligheten nu.
En realitet där ingen säger, eller gör något oväntat. 
Allt är så förutsägbart, man blir sällan överaskad...

London var underbart! Har bara varit där två ggr i mitt liv men jag fullkomligt älskar den staden redan. Kan inte sätta fingret på vad det är, men något extra är det. Har varit där med hela familjen, kikat runt massa, shoppat skor, tee, zip mm. Har även varit på Harrods, Hamleys, gått längs Temsen från London Eye till Museét Tate - riktigt grymt! Har redigt ont i fötterna efter alla dessa promenader längs exempelvis Oxford Street upp och ned. Det kommer nog upp lite pix på bilddagboken senare, om någon dag.

Kom hem sent igår kväll, så jag tog mig lite sovmorgon idag. Hann bara vara i skolan drygt en timme innan jag slutade. Drog ned på stan, träffade Frida och Sara, drog till um och fixade nya p-piller och sedan hem. Nu har jag nyss käkat Omelett och bränt ost direkt på plattan..... DUKTIG IDIOT! Ska glida ned till Frida nu, där det vankas fika och film. 
Låter mysigt va? IT IS

Puss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback