Du lever som en slacker och tycker det är nice

Sitter i skolan..... Svenska B......
Jag är sådär jätte trött i huvudet, och orkar inte alls läsa om Skräckens Historia.
Jag vet inte vad jag hellre vill göra än att sitta här, men något annat i alla fall! Slutar om en timme, ska käka i skolan och sedan vid 13 ska jag ta andra vaccinationssprutan mot livmoderhalscancer.

Igår kväll började jag alvarlig fundera på hur det skulle vara om jag drog härifrån ett år nu. Jag har aldrig varit så trött på att bo i Gävle och allt vad det innebär. Jag har aldrig känt en sådan rastlöshet och meningslöshet som jag känner för tillfället. Varför ska jag slösa bort alla mina ungdomsår på att gå omkring och göra samma sak varje dag, vara irriterad, plaska runt i vattenpölar och vara nedstämd när man kan leva någon annan stans i världen? Jag vet att det finns en vardag även i Sydafrika, men för mig skulle miljöomväxling nog vara behövande just nu.

Ojojoj vad det snurrar i huvudet.
STICK!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback