glömmer aldrig bort min tonårssynd

Gårdagskvällen blev mycket lyckad, jag hade kul! 
Vi startade i vanlig ordning hemma hos Sara, med jag-har-aldrig och ölspelet. Satt och hällde i sig lite där innan vi drog vidare till Lexe. Bussresan tog flera år känns det som, och jag tog en kisspaus i Valbo Centrum. Väl framme hos Jonas kom Anden också. Jag blev som vanligt väldigt väldigt trött av den starka saften så jag låg och vilade för det mesta. Sedan kom Sara upp och gastade att jag och Anden skulle ut på gården och hoppa in i en taxi som stod och väntade. Så vi gjorde som hon sa och det blev ett pris på 120 spänn innan vi kom fram till Max Norra. Gott med mat, trött i huvudet och sedan kilade vi mot stan för att ta bussen hem. 

Tack för en bra kväll ni som var med, idag är jag sliten som få... det enda jag har gjort är att släpa mig ned till Åby Pizzeria och peta i mig en halv barnportion Kebab med Stripes med sällskap av Andersson. Nu måste jag vila lite efter den lååånga resan upp från Åby, Puss och vi hörs.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback