Gud finns inte

Tillbaka i skolan..
Sovit cirkus tre timmar i natt, men det känns ändå skönt att vara tillbaka här. Tillbaka med alla härliga människor, få lite rutin, lite vardag, slippa tänka och känna efter så mycket. Är helt yr i huvudet av alla tankar, jag blir tokig snart. Mår inge vidare bra.

Hade bara Svenska B idag, slutade halv 12. Då drog jag till kyrkogården, tog en halvtimmes promenix, mindes och försökte samla ihop mig själv.
Nu sitter jag hemma, ska peta i mig lite mat och sedan ta bussen in till stan. Möta upp Lollo och Sara, en sväng till um om jag hinner och sedan på Teorilektion på AnsAns. Efter det ska jag till Joel.

Har fått en bok som vi ska läsa ut på tre veckor... Frankenstein, låter roligt va?
Inte min genre direkt, men vad är min genre egentligen? Realism, biografi och deckare.

Nej, idag är ingen bra dag. Hoppas ni har det bättre, PUSS



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback