I will not make the same mistake

Tjenatjena.
Sitter hemma nu, nyss tryckt i mig en fjärdedels tacopizza. Unnade mig till och med en cola, så får se hur jag mår om en stund... Ska ta en kaffe och kika på lite movi med brorsan snart. Vet inte vad som händer ikväll.. hatar att inte ha det planerat, det går inte ihop med min otålighet. Men jag måste väl öva på det antar jag.... att leva i nuet och ta dagen som den kommer. Vet att jag ska kika på Idol ikväll i alla fall, och RÖSTA PÅ ALICE!

Rastlösheten äter upp mig inifrån

Sara tipsade mig om den här låten.
Gillar inte Veronica Maggio egentligen, men den här låten är faktiskt grym. Eller ja, det är texten som gör den! Det går att känna igen sig i den.


Veronica Maggio - 17 år

Kommentarer
Skrivet av: saralf

sa ju det pucko :)

2008-11-21 @ 14:30:20

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback