Nya vägar som aldrig tar slut

ÅHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅH VAD JAG ÄR LESS..........


Dessa mörka tider bryter ned mig totalt, ser liksom inget ljus förutom gatulyktorna.
Vill inte vara inne, inte ute, inte med någon, inte ensam, inte i skolan, inte hemma - ingenstans
Känner inte ens för att åka till London på lördag, vill bara vara ingenstans.

Slutade halv 12 idag, Lollo kom till JB, tog bussen mot stan, mötte upp Frida och Sara, gick med dem till Thoren, gick till Max och träffade Johanna, Lollo och co. Sedan följde jag med dem till Fordon på Borgis en sväng.

Nu har jag suttit och pluggat teori till och från i fyra timmar.
Jag har ställt kameran med rikting utåt och spelat in, ganska grymt att spela upp snabbt efteråt och se hur ljuset försvinner i takt med att solen går ned och skymningen kommer.
Håller på med lite körkortstester nu, känns som det står ganska still i mitt huvud...
måste dra ut och göra något snart. Joel, Frida, Johanna? hm, får se hur det blir.

Ledig imorgon, eller nej justja, APU kallas det visst...
imorgon kväll blir det kika idol och umgås, sedan går flyget vid 10 på lördagmorgon.

INTE PUSS


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback