RUBRIK?!

London är nice, riktigt nice.
Om det inte vore för att det är så mycket nederbörd skulle jag lätt flytta hit!
Sedan vi kom hit igår har det regnat regnat regnat... solen har dock kikat fram några gånger. Vi har promenerat genom Hyde Park, passerat Piccadilly Cirkus, samt kikat i lite affärer. Inhandat en tee bara, blir mer imorgon då vi ska ned på Oxford Street. Har även hunnit in på Hamley´s och åkt en av alla de klassiska röda dubbeldäckar-bussarna. Ätit god mat både igår och idag, innan vi drar hem ska jag ha käkat äkta engelsk Fish & Chips!  Det är mitt mål innan jag lämnar detta land.

Helt slut i både ben och huvud, blir sova tidigt i natt.
Vi bor i på ett lägenhets-hotell som är okej. Lite slitet, men sköna IKEA-sängar i alla fall. Är så jävla rädd för allting här, det är detdär med hotellrum. Det är så kusligt och mystiskt, så många olika individer som har passerat här, gud vet vad som har hänt här genom tiderna!

Nu ska jag fixa lite kaffe, saknar er där hemma redan, ha det bra, för det har jag för det mesta, PUSS


Kommentarer
Skrivet av: Ida

I miss u girlie

2008-11-11 @ 18:34:09

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback