Som jag hade dig förut

Haft en slitsam dag...................(NOOOT!)
jo, men lite jobbig har den allt varit.
Gick åt helvete på körlektionen (hahah, kom på nu att kör kan betyda kör som man sjunger i också, hahhaha, måste påpeka att det innebär i mitt fall köra bil med körskola). I vilket fall så skulle jag backa runt ett hörn igen, klarade det så galant förra gången med en Diesel bil, men nu när jag körde med en bensinare blev det värre... 
Efter körningen hade jag teori också, så nu har jag haft alla dem lektionerna. Nu gäller det bara att pluggapluggaplugga boken....

Ikväll övar jag bara på att vara en slacker, är riktigt bra på det faktiskt.
Sitter på sängen och kikar TV med bror, nu börjar Oskyldigt dömd, ska sätta mig där igen och dricka lite koffeinfritt kaffe. PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback