Svårt att vara isär

Sitter i skolan nu. Skriver om bildjournalistik. Har inga ord, inga tankar och ingen ork.
Vill bara ligga i en säng någonstans och inte göra någonting. Det är en lång dag idag.
Min lärare berättade nyss att hennes pojkvän har avlidit, den kusliga tystnaden som uppstod i klassrummet har jag aldrig varit med om tidigare. Vill heller inte vara med om den igen...

På förmiddagen hade vi medieproduktion igen, vi ska göra en testfilm bestående av Bockarna Bruse. Jag ska vara trollet, som i detta fall är en salladsätande hälso och idrottelev som försökte stoppa it och mediaeleverna som ska köpa Coca-cola i Cafeterian. John Bauer ni vet.... Apropå Cola så är jag otroligt sugen på det just nu! Har inte druckit det på hur längesom helst. Eller jo, imåndags drack jag några droppar. Fyfan vad jag njöt.



Ska försöka komma någonstans med arbetet nu, 
känner mig lite knäpp idag HIHIHIHIHIHIIHIH PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback