My heart was blinded by you

Godkväll!
Dagen har bestått av engelskaprov (som gick åt helvete då jag fick 11p av typ 50 eller va det va), Maxmat och umgåtts med Joel. Har även varit i Sätra hela kvällen, hängde med Joel och kikade när han tauterade sig. Blev bra sugen på det jag med! Satt där och hade trevligt ett par timmar innan jag kilade hemåt. 

Imorgon är det Fredag, ledighet och sömn! Ska ragga upp någon att kika på idol med också. På lördag är det partypartypuss! Hör av er om ni vet något.


Trots att det har gått ett par år och våra öron är trötta på den, 
- så är det en väldigt fin låt faktiskt. Alltid. (Frida knows)

Kommentarer
Skrivet av: Frida

Jag vet!

2008-11-30 @ 14:58:21
URL: http://fridaasjogren.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback