Märker du hur fort det går?

Godkväll!
Kom precis innanför dörren, mina fingrar är is så det är lite svårt att skriva.
I skolan hade vi först en medieproduktion-lektion. Vi kikade på De tre bockarna bruse tolkning-filmerna och snackade massa. Imorgon ska vi börja kanske börja skriva manus inför skräckfilmen. Spännande! 

Efter en god lunch bestående av skolans variant av Tacos så hade vi idrott. Var inte med hela lektionen, drog till stan och mötte upp Sara och vi gled iväg mot gymmet. Sedan kom Mamma och hämtade oss, drog en sväng och kikade på Thorens öppethus. Frida var duktig! 

Efter det sjutsade Pappa oss till max, eftersom vi är lite slapp och inte orkade gå. Hihi. Maxbox med cheeseburgare och smällt satt förstås perfekt i magen och jag blev glad. 

Ikväll? 
No idea. Har tusen saker jag måste göra, men det är aldrig roligt att göra sker man måste göra. Roligare att göra saker man vill t.ex. Men det är ju lite svårare att få till det....



Dagens plus: Gymma och käka Max med Sara
Dagens minus: ATT BO I DET HÄR JÄVLA ÄCKEL LANDET, JAG HATAR KYLA, JAG HATAR VINTER, JAG HATAR REGN, JAG HATAR SLASK OCH JAG HATAR MÄNNISKOR SOM ÄR KONSTIGA UTAN ANLEDNING.





Har inte min egen grupps filmatisering av Bockarna Bruse, men här är bl.a. Idas grupp i alla fall. Måste tilllägga att det bara gavs två lektioner till att filma och redigera!
Det skulle inte vara seriöst. HIHI

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback