Just dance

Om jag tyckte att jag var sliten igår när jag vaknade är det ingenting jämfört hur jag är nu. Ont i alla delar av kroppen, helt uttorkad och bara allmänt sliten. Det känns som jag har släpats på en väg, efter en buss i en vecka.

Gårdagen var i alla fall också trevlig. Vi va först i Forsbacka, sedan blev det Brynäs och därefter ett efterlängtat minimål på max. Det har ALDRIG varit så gott någon gång, aldrig. Bilder finns här.

Idag har jag planer på att bara ligga helt utslagen här i soffan och kika på någon film eller två. Dock tror jag att jag ska ta mig i kragen och hänga med Mamma och Pappa till Köpis. Måste få lite syre, och mina ben är för trötta för en promenad.

Imorgon är det Måndag och denna vecka innbär det att skolan börjar igen. Men nästa Lördag ska jag ta mitt pick och pack och åka till London ett par dagar. Det ska bli underbart faktiskt!

Nu ska jag peta i mig lite mat.... önska mig lycka till. PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback