When the snow is falling down

Sitter i skolan nu. Nyss ätit fyra hårda pannkakor (fanns bara lingonsylt kvar och jag började nästan grina) och druckit två glas mjölk. Kommer få gryyyyyyyymt ont i magen, men det är smällar man får ta =)

Har suttit i en soffa och skrattat mycket nyss, jag gillar JB. Jag gillar människorna här, jag gillar allt! Mår ruggigt bra idag också, det pirrar i magen och jag bara ler hela tiden. Dessutom går det galand med filmprojektet, tror filmen kan bli rikigt bra ;D HIHI

Nu ska jag ha idrott, eller vi ska börja i klassrummet och snacka lite. Hoppas det tar lång tid, destå mindre behöver man röra sig. För jag ska ändå gymma och simma senare, så det räcker med motion idag.

Och i helgen blir det party party party party. JAAAAA, jag är taggad!

Nu tände idrotts-anna lampan, så det är väl dags och slänga igen datorn. Vi hörs folk, hoppas ni är lika glada som jag idag. Eller i alla fall nästan lika glad! :D hihihiihih PUSS



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback