You don't really want to stay

Första helgen på länge som inte har iniburit partande och alkohol. 
Det är ju sorgligt att det inte finns något annat att göra i den här staden...
Har varit riktigt skönt att få sova ut, chilla ned och bara vara.
Att jag "chillar ned" betyder dock inte att jag inte har haft något att göra. Har haft fullt upp enda sen i Fredags. Har umgåtts i Lexe, käkat korv med Yttis på Statoil, varit i Sandviken och sett en hund som var lik en vidrig tjej (stackars hund), umgåtts med lite brudar där, umgåtts i Forsbacka, hjälpt mormor att flytta, varit på stan, varit på Köpis, käkat pizza, kollat film och ja. Ni ser...

Ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma. Kika Andra Avenyn, läsa klart en av böckerna till skolan, dricka Smoothie och bara vara med mig SJÄLV! Uh.. får se om jag överlever. Jag springer redan omkring och gör massa saker samtidigt, det här blogginlägget har tagit en halvtimme för att jag inte har suttit still. 

Vad ska det bli av mig? Hur kan man ha så mycket att göra fast än man inte gör någonting alls?

"Det är omöjligt att njuta av sysslolösheten om man inte har mycket att göra"
- Jerome K Jerome

Kommentarer
Skrivet av: saralf

helt sant det där sista. fyfan va drygt det är. det kryper i kroppen!!!!!!!:(

2008-11-23 @ 18:56:03
URL: http://saralf.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Vem är den där vidriga tjejen? Haha.

2008-11-24 @ 17:47:20

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback