All this talk...

Idag skiner solen, det är en kall men härlig dag. Det är varmt inuti.
Tillbringade förmiddagen i skolan, halvliggandes över bänken och tittade på Gossip Girl. Ligger efter mååååååååånga avsnitt, så jag ska försöka ta tag i det igen. Känns bara inte som jag har haft tid, har varit upptagen, men med vad? Det är en bra fråga...

Vid 13 tiden drog jag hem, slängde i mig lite mat och rullade sedan iväg till Johanna. Fikade och snackade lite skit, störde oss på Top Model på teven, det är nog bland det värdelösaste jag vet, FEJK! Apropå värdelöst och meningslöst har jag haft Rosenströms "Egon" på huvudet hela dagen. Ni vet, "Egon, skulle fylla fem år nästa dag, för han var fyra.......år" (8) en av de värdelösaste texterna i världen, dock är Björn Rosenström grym.

Kom hem nyss, sitter och stirrar på när småbrorsorna käkar pyttipanna, fast dem är ju inte så små längre... Ikväll blir det nog bara chill, framför teven och säkert tugga på något.

PUSS


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback