Blir besviken så fort jag tänker på ditt namn

Nu är det Fredag igen. Nyss var det måndag, snart är det måndag igen och sedan kommer ytterligare en Fredag. Samma lika, varje vecka, hela tiden, alltid.

Sitter i skolan, som varje dag. Datasnubben står framåtböjd över mitt bord och klipper natverkskablar. Nu kanske äntligen det kan bli någon ordning vid den här basgruppen. Det är ju tydligen väldigt svårt att införa trådlöst på JB. Hm..

Ikväll? Jag vet inte. Tänker inte sova ensam i alla fall. Imorgon blir det hockey, Brynäs har ju tydligen blivit duktiga. Helt otroligt. Nu ska jag göra klart brorsyren om Typografi, PUSS

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

sv: ja fin blogg

2008-10-03 @ 15:31:37
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback