Don't stop the music

Efter skolan drog jag ned på stan, hämtade ut mitt leg/id-kort. ÄNTLIGEN har jag inskaffat ett sådant efter ca 5 års försök.... När jag klev av bussen vid min busshållplats sken solen i ögonen på mig. Så jag skyndade hem, hämtade kameran och kilade ut och tog en hel del kort. Blir lite tokig på mig själv att vid varje kort jag tar ser jag en bildtext till. Slänger upp lite bilder senare, antingen här eller på bilddagboken.

Nu sitter jag i köket, teven är på och surplar på en kopp kaffe.
Imorgon är det tisdag, har inga speciella planer förutom möte klockan 9 i skolan. Jag är ju gruppledare... så alla ledare ska samlas. Sedan ska jag väl fortsätta med bildredigeringen, bör även plugga lite teori inför onsdagen...

Nu är jag ganska trött faktiskt, PUSS

Kommentarer
Skrivet av: ia

Haha, har du också varit seg på att fixa id kort ;D Jag ska äntligen hämta ut mitt på onsdag, har verkligen tagit mig flera år! :P

2008-10-13 @ 21:29:39
URL: http://ekqvist.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback