If you don't love me, why don't you let me go?

Idag är en ny dag.
Har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.

....Och visst fan sitter det kvar, på samma ställe som det alltid gjort. 
Dock ömtåligare än någonsin. Måste vara försiktig, måste tänka om. Tänka på vad som är bäst, måna om det lilla förtroende som min själ faktiskt har kvar för omvärlden. 
Somnade inte förrän 4-5 imorse... hade så ont i ryggen och huvudet.

Snackade med min käre vän Patrik i någon timme igår/inatt också.
Ska dra till honom i Söderhamn på lovet, vill åka nuuuuuu......!

Sitter på mammas work nu, ska dra och käka om en timme.
Senare ska jag köra med bilskolan, samt gymma och simma.
Ska komma ihåg att ringa och gratta Joakim senare också, 
mannen fyller 20 år idag, plötsligt känner jag mig så liten (A)



En bild på mig och Sara från i somras. Tror jag snodde den från Fia.

Kommentarer
Skrivet av: mathilda

tack sötnos :D

2008-10-23 @ 17:02:21
URL: http://mthla.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback