Livet ska vara som för en fjäril, en sommardag

Sådär mysigt slut i kroppen efter en timmes träning. Hela min själ skriker; "FLOOOOOTT! GE MIG". Förmodligen beror det på att man har förbrännt lite överflödigt, så nu vill kroppen fylla på förådet igen. Och jag är inte dum mot min egen kropp, så jag ska snart göra mig en toast. Kanske till och med belöna mig med en cola? Sedan kommer jag må prima! =)

Hade jag varit en vanlig människa hade jag kunna pluggat nu. Men eftersom jag går på en så otroligt slapp skola (John Bauer) så ska jag slänga upp benen i soffan och läsa Veckorevyn istället. Har nog inte behövt plugga hemma en enda gång sedan jag började gymnasiet. Visst är det skönt, men det är tråkigt när de flesta av mina vänner från andra skolor måste plugga hela tiden. Jag vet liksom inte hur det känns att behöva göra det. I min värld finns det inte att ta skolan före något annat. Jag skulle nog aldrig kunna säga nej till något jag vanligtvis brukar vilja göra för att istället sitta hemma och plugga. Jag prioriterar det sist av allt, trots det har jag skapliga betyg som jag är nöjd med. Konstigt hur det kan skilja sig så otroligt från skola till skola... orättvist! tycker synd om er som måste slita.
    Det värsta är ju att det säkert kommer komma massa plugg för mig helt plötsligt en dag. Helt oförberett. Det kommer bli spännande att se hur jag hanterar det. Haha, kommer vara helt ovan.

Senare kommer Johanna och Johanna hit. Även kallade Andersson och Jansson. Ska färga mitt hår och kika idol. Känner jag oss rätt så kan det bli några parti Neger och President också. HÖHÖ

Nu ska jag släpa mig upp härifrån, samla energi till att gå fem meter till skåpet där toastmaskinen är och sätta igång den. Orkar jag? Puh, vilket liv man lever alltså. Hihi, ha en bra kväll slackers ;D

Kommentarer
Skrivet av: Alina

Oj! Jag är nog väldigt mkt mer beroende än vad du är då, för jag klarar inte ens en halvdag, Duktigt av dig!! Avis:)

2008-10-02 @ 16:12:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Skrivet av: Alina

Mina tänder har också tagit stryk, sen "leker" jag hela tiden med tänderna, inte gnisslar..men nästan, liksom trycker med undertänderna på framtänderna både in och ut, så några hörn har gått av på framtänderna, men det är fixat nu med plast hehe, men tänderna blig ju mkt svagare, emaljen har jag typ gnagt ner också, men det syns inte, men om man kollar på bilder så hade jag mycket mer form på tänderna förut. Men men, då var det ingen som sa något när jag började dricka så inte mkt att göra åt. Jo jag dricker kaffe varje dag, fast mkt mer än en kopp kan jag nog inte dricka. Skulle nog inte kunna sitta och sippa i mig så som jag gör med light hehe:D Mjölk dricker jag också en del:) Vatten dricker jag aldrig. Haha smakar ju inget..^^

2008-10-02 @ 16:19:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jätte fin blogg

2008-10-02 @ 17:19:21
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback