Move everybody!

Igår hände det mycket!
Började parta hos Jakob i Lexe, kom mer och mer folk, sen drog vi till Jonas. Mycket soft people och en hel del alkohol. Låter inte som någon speciell kväll, men det var det, det var det verkligen. Jag hade kul som fan, och jag tror de flesta hade det =)

Idag är det söndag, väldigt mycket söndag. Sliten som fan....
Skönt med lov en vecka nu iaf, det behövs tror jag!
Har lite småstuffs inplanerat i veckan; parkbadet på tisdag, massa kör och teorilektioner, söderhamn, tröttnacken och det blir säkert mycket mer ;D

Har massa bilder från igår, men det finns ingen ork att dra över dem till datorn från kameran, det får bli någon dag i framtiden.

Idag har jag bara tre grejer på planeringen,
1. Äta lasange med familjen + mormor
2. Umgås med Frida, bli hungrig igen och dra till Bida Lite och käka
3. Kika Andra Avenyn

Ha en bra Söndag, PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback