Nobody said it was easy

Unnade mig en sovmorgon imorse fram till 9.
Tog 10 bussen till stan, drog till gymmet med Sara, simmade också.
SÅ SKÖNT EFTERÅT!!!!!!!!!!!1111!!!
Efter jag hade varit duktig, drog jag ned på stan och balanserade det hela med en kebabtallrik. Frida var vid min sida tills jag drog till Mor. Hängde lite på hennes jobb en stund, innan jag promenerade i leran under järnvägen till skolan. Där bjöds det på pizza (från american pizza place!!!!!! Mmmmmmmmm). Mätt och belåten blev det en bra öppethus-kväll. Det kom många nior, och jag hoppas vi lockade några i alla fall. Jag stod dock mest vid saltapinnarna... tänk att jag alltid dras dit det finns något ätbart (A)

Körde hela Valbovägen hem, duktig jag. Har bokat av morgondagens körlektion och tar mig istället en sovmorgon så jag ska orka med teorilektionen på eftermiddagen. Tung vecka det här, ehehehe.....

Nu sitter jag bara och Youtubar, här är lite bilder från dagen;


Det går tydligen bara snygga brudar på IT-media har jag hört!


Pizzan var godare än den ser ut

Kommentarer
Skrivet av: LINDA MARIA ERIKSSON

Hahaha okej.. lät inte allt för kul ;)

Kika in min häxhatt jag gjorde idag i skolan? [Jag går florist].. /Linda :)

2008-10-21 @ 22:21:16
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback