She love freedom like I do

Idag har det inte hänt mycket, 
jag har umgåtts med Frida, Daniel och Sara för det mesta =)
Blev kyckling-kebab på Bida, Andra Avenyn och 1408. Joel kom även förbi en sväng.

Nu har jag kikat lite på kanske Sveriges pinsammaste film; Linas kvällsbok.
Försökte mig även på The notebook, men den vill man inte vara ensam när man ser, man blir så mysig av den och då vill man bara pussa på någon liksom : )

För tillfället sitter jag och Youtubar lite,
kom in på massa sorgliga videor... bl.a. några R.I.P filmer till omkomna i Diskoteksbranden i Göteborg som ägde rum för 10 år sedan nu i oktober. Det var även en dokumentär om det på TV tidigare idag. Det gör ont i hjärtat att se, trots att jag inte kände någon av ungdomarna. Det blir ändå så man känner smärtan i bröstet från de anhöriga och man frågar sig själv hur mycket man egentligen uppskattar det man har.

Nu ska jag försöka sova, godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

Hihihihi

2008-10-27 @ 02:29:52
Skrivet av: Mimmie

både linas kvällsbok och the notebook är sjukt bra , men 1408 är kass :p

2008-10-28 @ 18:03:19

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback