Söndagsmorgon

... eller nu är det ju plötsligt kväll.

I helgen har det minst sagt hänt mycket;
Söderhamn hos Patrik i Fredags - det var mys, sen drog jag till Forsbacka.

Igår blev det tårtätande hemma för bror fyllde 15 år, sedan hetsa iväg till Forsbacka, partaj hos Sara med massa soft people, ännu mer tårtätande för vi firade Amanda 17 år, drog hem till Frida, gled tillslut hem och sov.

Idag har jag tagit det chill, sådant man ska göra på Söndagar. Det har varit lite folk här och firat brorsan igen, så jag åt ännu mer tårta. (jag tycker inte ens om tårta)

Nu sitter jag här, helt slut i kropp och själ. Snart börjar Andra Avenyn.
Om jag är taggad? kan jag lova att jag är!

Imorgon är det måndag igen, har en tuff projektvecka för mig. NOT!
Inga tuffa tag på JB inte, min uppgift är att bråttas lite med Indesign och skapa en broshyr. Det är nog snabbt avklarat. Har även två körlektioner + teori i kalendern.
PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback