Strulig som få

Från att inte ha några planer alls inför helgen,
blev det trots allt en ganska händelserik sådan.

I fredags blev det partyparty, vilken kväll alltså... blev nog några droppar för mycket, men i det stora hela hade jag kul. Vi var först hos Sara, sen hos Challe och Jonas, sen avslutades kvällen vid Skottvallen - en Forsbackakväll helt enkelt. Sedan mötte Joel upp mig vid busshållplatsen i Valbo. Skönt att sova! Finns bilder på bilddagboken.

Igår var jag totalt sliten hela dagen. Men det blev hockey med bästabrudarna (brynäs vann!) . Därefter Maxmat och en sväng på staden. Blev en skön somn även den natten.

Idag är det söndag, och ni vet vad det innebär?
Chilination, regn och kaffe. Härligt idag, för jag är på det humöret.
Ha en slappsöndag gott folk

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback