Nothing can change it

Kvällen har jag tillbringat hos Frida med henne, Lollo och Daniel =)
Efter att Lollo dragit kom jag, Frida och Danne in på ett djupt ämne. Universum, oändighet och döden. Tre ord, utan förklaring, som gör mig galen. Känner hur det sprätter omkring massa ord inom mig som bara vill skrivas ut, skulle få ihop flera sidor utan problem. Har så mycket tankar och fundering angående dessa frågor, så mycket frustration som inte får plats i mig! Men jag sansar mig....... skulle bara bli en massa frågor utan svar. Helt meningslöst.

I allafall... åter till realiteten, vi drack kaffe, åt chokladbollar och frukt.
Kikade även på Oskyldigt dömd.
Persbrandt är bland de coolaste människorna jag vet! Helt klart

Nu sitter jag här i soffan, har precis tänt lite ljus, så det ser myyyys ut.
Lite ensamt bara, någon borde vara här och göra mig sällskap? ehehe

Puss


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback