Vackra pojkar, vackra män...

Idag skiner solen, jag är nog glad. 
Finns ingen speciell anledning, jag bara är glad.

Mitt tålamod börjar ta slut när det gäller vissa personer.
Tröttsamt att jag ska behöva lägga min energi på det, jag har annat att kämpa med. 
Mig själv t.ex. Finns ju en del att jobba med där....
Tydligen så väljer man inte själv vad man ska fokusera på, jag styr inte över det i alla fall, det blir som det blir.

Sitter på mammas jobb nu, om ett partimmar ska jag på teorikurs... 
Hämtade Köttbullar och makaroner från Roblin's på lunchen, 
gott med riktig mat. Inge snabbmat eller med konstiga tillsatser.


Lite Blondinbellavarning på minen där, vet inte vad som hände faktiskt. 
Usch. Det var ju inte meningen.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback