11 September - pang pang

Idag är det den 11 September, 911, nineelven.
För 7 år sedan (tror jag? åren går så fort) låg jag i Farmor och Farfars soffa i Hagaström och hade typ ögoninflamation på båda ögonen. Kunde inte se nyheterna, men jag hörde och jag minns hur rädd jag blev.

Idag är det även torsdag vilket innebär att jag har haft engelska på förmiddagen och sedan slutat halv 12. Drog direkt till Max och träffade Lollo (som är neger efter att ha varit utomlands) och Johanna. Måste bara tillägga att jag INTE åt där, haha =) Sen drog vi till Polhem, dem gick in på lektion och jag träffade Joel en stund. Sen drog jag till honom och nu sitter jag här. Han är inte hemma, kommer om ett tag tror jag. Har rensat bort lite godispapper och gamla makaronetallrikar från databordet. Alla kläder på golvet har jag skutit ihop i en hög, han får ta hand om det där själv! haha =)

Nu på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad som händer. Det är hyfsat väder idag, jämfört med alla andra dagar som det regnar. Solen skiner och det är inte så kallt, härligt härligt!

Ska käka en macka nu, puuuuuuuuuss!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback