Dagen D

Åter igen sitter jag i skolan. Så vitt jag vet så lever jag, alltså har inte jorden gått under. Eller så färdas vi just nu runt i ett svart hål, ingen vet, ingen idé att ens försöka förstå det där tycker jag. Jag blir alltid lika frustrerad över att inte få fram ett riktigt svar. Är rymden oändlig? Finns det ett stopp i form av en vägg? Iså fall, vad finns bakom den väggen då?

Igår kväll var jag hos Joel. Jimmy och Johanna kom förbi och käkade Korv&Pommes med oss, mysig middag mitt i veckan. På tal om mysig middag så ska jag på en sådan ikväll också, denna gång hos Frida där det  bjuds på tacos (mmmmmmmmmmmmm, gooott!)

Snodde Joels jeans imorse, så när han gick upp senare hade han inga eftersom vi sov hos hans mamma och alla hans byxor var hos pappa. HAHAHA, rätt åt honom =) nejdå.. jag är snäll.

"****** hatar mig, det tar knäcken på mig. Jag vill vara älskad, jag är snäll"
- ett citat från Sara i fylleboken.

Det får avsluta detta inlägg, nu ska jag ta en treo som jag fått hos skolsystern, sen invänta nästa lektion. HEJ PÅ ER

Kommentarer
Skrivet av: SARA

hahaah mobbare!!

2008-09-10 @ 13:49:13
Skrivet av: Josse

Sv: Varsågod :)

2008-09-10 @ 15:04:18
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback