Det är aldrig lätt

Idag har jag varit i skolan i tre timmar, sen slutade jag eftersom jag inte har Matte B =)
Drog till Polhem och hängde lite (låter roande va?) och väntade på att Lollo och Johanna skulle sluta. Sen drog vi ned på stan, mötte upp Frida, Sara och Amanda, gled upp på Waynes, tog en fika och snackade lite skit. Efter det drog halva gänget hem, vi andra kikade runt lite på stan, jag köpte present till Joel.

Imorgon ska jag först till Läkarhuset och ta första dosen vaccin mot livmoderhalscancer. Sen blir det lite idrott, och efter skolan gymma/simma med Sara. Efter det ska jag hem, sen till Joel och gratta honom. Sover även kvar så jag får riktigt nära till skolan på onsdag!

Nu ska jag städa huset och tjäna lite cash (hoppas, hoppas, hoppas!)

PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback