Eftermiddag fast jag har inte ätit middag

Hej igen, nu är jag hemma.
Satt kvar i skolan ett tag och övade på talet. Ida och Lina var vid min sida.
Sitter och rör runt med skeden i kaffekoppen nu, inte för att det gör någon skillnad men för att jag är lite uttråkad. Inte alls likt mig att vara hemma vid den här tiden på dygnet, inte likt mig att sitta och göra ingenting alls, men just nu är det så.
Innan jag klev på 1an Valbo sprang jag in på Time och köpte två bullar. Pappa fick nyss en av mig, eller han köpte för han lovade mig 100 kronor för den. Sötsugen, ni vet.

Jaha, och vad ska jag göra resten av dagen då?
När mamma kommer hem vid 6 har jag planer på att övningsköra. Eller åka till Köpis och leta efter en jacka, för det är kallt ute nu och min vindjacka hjälper inte (den är inte ens vindtät).

Gissar på att det kommer bli en väldans massa kaffe den här eftermiddagen
Puss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback