En vanlig tisdag

Nyss började Projekt och Företagande-lektionen. Tanten har någon slags genomgång om ekonomi. Önskar det fanns ork till att lyssna, men det finns det inte. På förmiddagen hade vi Coopers test, som innefattar att springa fyra varv runt fotbollsplanen på Måsberget. 3 km är det och jag gick.

God mat till lunch var det, Sodexo bjöd, för en gång skull på något som smakade något. Det stod inte Tacos på matlistan, men det var det. Efter maten satt jag ute i solen med Patrik en stund. Trevligt trevligt.

Efter skolan ska jag gymma och simma med S. Är inte skit pepp på det just nu, har så attans ont i benen. Men det blir väl bättre när jag väl är där. Har inte druckit något kaffe idag heller, helt koffein-tom är jag! Ska fylla på batterierna på rasten.

Puss på er


Kommentarer
Skrivet av: mathilda

tack sötnos :)

är det du som knäppt korten lite längre ner på sidan? riktitg duktig du är :)

2008-09-23 @ 16:49:05
URL: http://mthla.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback