Hey, shut up

Det pirrar i magen, kryper i hela kroppen, på ett obehagligt sätt. Jag är orolig.
Det är svårt att akta sig när man har det mitt framför sig, så svårt att hålla sig undan, svårt att inte dras in i det. Frustration förklarar min känsla.
Frustration och ovisshet
- Två av de mest obehagliga och irreterande känslorna. Att vara i början på ett slut, i slutet på en början, i slutet på ett slut eller i början på en början - svårt att veta vilken position jag befinner sig i just nu. Men för i helvete, jag ber dig, don't lie to me. Jag har två ögon vet du, trots att jag sluter ögonen ser jag. Jag ser realiteten, jag ser sanningen. Det går inte att äta kakan och samtidigt ha den kvar. Antingen eller.


Kommentarer
Skrivet av: belliiiiiis :D

Du är så bra :)

2008-09-29 @ 13:33:26
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback