I just want you close

Nu är det måndag igen, suckar högt, trött i huvudet. Tänker att jag har en lång vecka framför mig, men tro mig, vi hinner knappt blinka förän det är Fredag. Pang på bara, välkommen till en ny vecka.

Är i skolan nu. Fick springa sista biten till bussen i Valbo, hann precis med den. Sen stannade den vid SOS-kiosken, dörren gick inte att stänga så bussen kunde inte åka. Den stod still där i 10 min, sen klev jag av. Fick vänta på 2an ytterligare i tio minuter. Jag som för en gång skull var i tid, kom en kvart för sent.

Har Desktopp nu, deadline för projektet 12:45. Slutar även då.
Vad står på mer på shemat i veckan?
Kuratorn i eftermiddag, gymma imorgon, teorilektion på onsdag, körlektion på torsdag. Spännande spännande,

PUSSPUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback