Söndag söndag söndag

Idag är det söndag, och det är faktiskt skönt.
Skönt att inte behöva göra någonting, bara ligga och låta tiden gå. Jag brukar inte ha tålamod till att fördriva tiden på det viset, men idag finns det ingen enerig till något annat.
Det enda jag har gjort är att ätit, läst några sidor teori, åkt på sightseeing tur i Gävle med Pappa och bror, ätit igen, druckit cola (första gången på länge) och kollat på nyheterna. Så intressant var min dag.

Gårdagen var lite mer intressant. Började kvällen med att gå på bio med Lina och Jessica. Mirrors var en riktigt bra film, men också fruktansvärt uppskrämmande. Kan säga en sak, och det är att jag inte vågar titta mig själv i spegeln på ett tag. Efter bion mötte Joel upp mig på stan, drog och käkade MAX. Därefter kom Frida och Sara, vi drog en sväng till Andersberg och sedan kom Robban och hämtade oss.

Skola imorgon, ska även ta mig i kragen och fixa ett id-kort. Har försökt med det i nästan 5 år nu. Fårse om jag kommer till skott och lyckas imorgon.

Nu är klockan halv 7 och jag ser fram emot då klockan slår 20:00 och Andra Avenyn-signaturen börjar. Puss på er

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback