Söndag söndag söndag



Här har jag tillbringat i stortsätt hela för och -eftermiddagen. Det är inte min dator utan den som står i köket som alla i familjen använder lite då och då. Tangenterna sitter inte på de exakta positioner som jag är van vid så jag måste redigera varannat ord. Tangenterna är liksom mindre ihoptryckta än på min skoldator t.ex. Jag har läst lite bloggar, youtubat och försökt lära mina älskade (okej, jag har inte kallat dem älskade idag) bröder hur man spelar kortspel. Jens var så dum och trodde att det fanns flera Hjärter Ess. Ni som känner mig känner förmodligen till mitt enormt dåliga tålamod, och idag ... idag fick jag verkligen känna det.

Nu ska jag äta mat, äkta söndagsmiddag bestående av Stek, Potatis och Sås.
Efter det ska jag kila ned till Frida, puss!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback