Tisdag

Sitter i skolan nu igen, känns som det nyss var igår när jag satt här och bloggade.
Har gjort en av de värsta sakerna i mitt liv, varit ute i skogen och gått 5 km i Hemlingby. Hade varit helt okej om det varit uppehåll, men så var icke fallet. Regnet öste ned konstant, jag har nog aldrig varit så blöt om kläderna, fy fy fan.
Men sen kom mamma och hämtade mig i alla fall =) Vi åkte till Bali Garden och käkade Buffé - mycket gott!

Kom lite försent till lektionen både i morse och nu efter lunchen,
måste nog börja skärpa mig men det känns faktiskt inte värt det.
Har Företagande nu, det är inte så roligt faktiskt, jag är inte så kreativ!

Läste på Expressen.se att Jorden tydligen ska gå under imorgon.
Kanske ska ta och dricka lite äkta Coca-cola mina sista timmar i livet?

Tror ni på det? Mig lurar ni inte =)
"
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under"

Kommentarer
Skrivet av: Josse

Snygg header du har! :)

2008-09-09 @ 17:11:22
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback